Ny vecka

Bloggen har legat på is litegrann ett tag, tänkte väl försöka komma igång igen.

Helgen var trevlig. I fredags joinade Clara mig och Daniel på "ett glas vin" som det så fint hette, ett glas vin blev dock en flaska vin för henne. Även Daniel som inte är van vid rödvin blev lite halvslirig ;) Själv klarade jag mig bra på en halv flaska och en Morgan. Men så är man ju rutinerad också. Kim och David anslöt sig till sällskapet under kvällen också, vilket givetvis var mysigt. Såna kvällar får vi ha fler :) I lördags var vi på tjejfest hos Linnea, och tog statt på det. Gött med diverse dricka, tjejkompisar och massa skvaller! I like it a lot. Helgen var alltså relativt lugn, skönt för omväxlings skull.

Kommande två helger befinner jag mig på utställning, vilket kommer innebära ganska lite fest. Kanske välbehövligt, vad vet jag. Har inte varit iväg på utställning sen oktober tror jag, så det ska bli kul att komma igång igen... Men nu är jag riktigt nervös eftersom jag för första gången ska ställa ut egenuppfött. Kritiken kommer väl ta mer antar jag, men jag hoppas det går okej i alla fall.

Gick upp strax efter kl 6 idag för att skjutsa Daniel till jobbet. Jag börjar inte förrän 11.15 så jag tänkte städa lite eller nåt annat nyttigt. Jobbar kväll hela veckan.

Kommentarer
Postat av: kim

Det går bra det där, att komma igång med bloggandet ;P

2010-03-18 @ 09:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0