En onsdagkväll

Hej allihopa. Idag har jag jobbat övertid och kommit hem ungefär kl 20 efter att ha handlat. Tog då itu med disk och spis+stålull. Därefter tog jag ett ryck hos marsvinen, och får då en glad överraskning i form av sparkar i Änglas mage. Bra jobbat Glass-Glass! Moment och Diabella går hos honom nu, och matte håller tummarna.

Nu ska mina älskade små barn få sin kvällsmat och bli nattade. För sen åker jag iväg till hjärtat.

Jag slutar aldrig förvånas över livet och dess svängar och överraskningar. Slump eller öde, jag vet inte, men det händer när man minst anar det. Mening med allt? Det verkar så.

Hoppas ni har det minst lika bra som jag :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej! Har du lagt ner bloggandet eller? :P Hoppas du har det bra! :)

2010-04-19 @ 16:30:54
URL: http://chocchipcookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0