Gott Nytt År!! =D

Nyårsfesten blev hemma hos mig, och draget var det INGA fel på ;) Hahaha, tog 4 timmar att städa upp allt och stort tack till Kim som ägnade typ en timme till att diska :) Årssammanfattningen kommer dröja lite dock.

Ikväll blir det party hemma hos Daniel :) Kimpa och jag har shoppat på Marieberg idag så ikväll är vi ännu snyggare om det nu ens är möjligt?? :O

Ouch.


Brorsan och jag, några likheter? ;)


Jag och kvällens trubadur :)


Jag, Anna och Erica :)


Och om ni vill se en av årets nyårskyssar så får ni klicka på bilden ;) Hos vem ligger inlevelsen?


Kommentarer
Postat av: kim

Wohooo, ne draget var det Inget fel på ;)

Haha, ja jag ska ha mer inlevelse nästa kyss Maria!

2010-01-02 @ 17:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0