It's been a month now...

Ägnar dagen åt att riva ut allt ur garderoben för att sedan sortera ut allt som jag inte använder och vika/hänga upp resten. Konstigt nog så har ca 75 % av alla kläder jag äger blivit för små, de har väl krympt (ähum...). Men nu snackar vi kläder som inhandlades för år och dar sedan. Mitt nya liv har numera börjat och kanske kan jag inom en överskådligt framtid få på mig en del "gamla" kläder igen. Har hittat mycket som jag skulle vilja börja använda igen :)

På lördag bär det av på utställning igen, i Örsundsbro. Två helger i rad blev det nu.

Senare idag ska jag komma iväg ut till Sara och köpa hö, samt höra med P om hon fortfarande känner för fika eller vadsomhelst ^^

Kommentarer
Postat av: Phuong

Är du för lat eller är jag inte värd dom få extra sekunderna som det tar att skriva ut hela mitt namn? ;););) Hahaha, du skrev ju ut hela Sara

s namn ;D Nu blir jag avis.

2009-09-03 @ 15:35:41
Postat av: Linnea

Meen ja som trodde P va en killa :O haha

2009-09-03 @ 19:58:22
Postat av: kim

Hihi :P

2009-09-04 @ 19:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0