Hello there

Har sökt ännu ett jobb efter att ha fått svar från företaget i fråga att de ville ha min jobbansökan överhuvudtaget. Nu gäller det att hålla tummarna. Har t.o.m bifogat foto på mig själv i de senaste ansökningarna med förhoppningen att det ska förstärka min trevlighetsbild. Det räckte med en vecka som arbetslös tyckte jag, usch vad tråkigt. Men jag har ju faktiskt hållit mig relativt sysselsatt. Tack och lov att jag tog mitt förnuft till fånga och faktiskt vågade ta ett studieuppehåll. Nu VILL jag jobba, ge mig ett jobb!

Idag var det krångel med comhem igen... Varken hemtelefonen eller internet fungerade. Igår kväll fungerade inte tv:n. Som tur var ringde mamma till min mobil, och gav förslag på att jag skulle ringa till kundtjänst och fråga. Det lät ju som en bra idé tills jag insåg att jag ju för tusan inte har något att kontakta dem MED. Förutom mobilen som jag knappt har pengar på. Så det slutade med att mamma fick ringa från jobbet och be dem "sätta igång" internet och telefonen igen, som av någon anledning var satta till 8 (?) september. Så nu funkar allting igen som tur är. Man blir ju handikappad utan internet alltså...

Kommentarer
Postat av: Phuong

Jag klarade mig i nästan 2 veckor och du klarar inte av en dag? Vem är internet-nörd nu va? ;)

2009-09-01 @ 20:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0