=)

Kommer aldrig på några bra rubriker.

Idag har jag varit på Uniflex igen, och imorgon blir det ams IGEN. Kanske är bra att ha en jobbcoach så man inte tappar motivationen :) Det blir även fika imorgon med Phuong och Kim eventuellt. Gött :)

Har även hunnit med en promenad med Linnea idag innan hon började jobba, trevligt!

Har varit till tippen med sopsäckar. Vad man hinner med mycket när man går upp tidigt egentligen :P Veckohandling prickades också av.

Vet ni vad? På två månader så har jag köpt godis (förutom en rem på marknad) EN GÅNG! Och tyckte inte ens det var speciellt gott (??!!). Jag kan stolt meddela att mitt sockerberoende är borta =D Och tro mig, ni som inte vet, det innebär en ren avgiftning med allt vad det innebär. Byter ut några måltider per dag mot Nutrilett och äter sen typ sallader eller andra nyttigheter. And my god, det hjälper ju! ;) Detta måste ju helt klart bidra till mitt goda humör, eller hur? Att man känner sig lättare och "renare"? Det var länge sen jag kände mig såhär motiverad, nu ska det fortsätta bli skillnad!

Natti :)

Kommentarer
Postat av: Kim

Du är så duktig min vän :)

Är så glad att du mår bra <3

2009-09-30 @ 11:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0