So much fun

Gårdagen var den roligaste på länge! På dagen var jag iväg till Örebro och gjorde Ikea och Marieberg med Anna. Det var längesen jag fick shoppa och få lite nya kläder :) Jag blev himla nöjd med mina inköp. Och så var det givetvis roligt att snacka skit med Anna igen!

På kvällen kom Clara och Nina hit och shottade Minttu, sedan bar det av till en förfest i stan. Ungefär där slutar Ninas kväll, invirad i en filt på en balkong i drygt två timmar och sedan taxi hem med en halvt inkompetent finne, medan jag själv och Clara var på topp och drog till statt med övriga förfestare. Statt har nog knappt aldrig varit så kul som det var just igår skulle jag vilja påstå. Intressant, intressant ;)

Efteråt drar vi till Viking och köper pizza. Där fick jag äcklas av Clara som beställer en HAWAII!?? Jag har ännu inte smällt detta... Efter att ha käkat pizza och garvat åt Nina en stund hemma hos mig så däckar vi vid halv fem ungefär. Jag vaknar vid nio ihopkrupen i en tvåsitssoffa, vet knappt vart jag är och har helt glömt att Nina och Clara är där i bäddsoffan precis bredvid. Blir snabbt påminnen av Ninas "fy fan vad jag mår dåligt", varefter jag själv säger "Jag mår bra" med en röst som tillhör en tolvåring i målbrottet. Vi sjöng visst ganska ordentligt till Robin Bengtsson igår.

Vi vaknade som sagt 9 men orkade oss inte upp förrän 12.30 typ. Idag har jag mått skitbra ärligt talat, men ikväll har bihålorna typ svullnat igen och känner mig jätteförkyld. Vi får se om det sitter i.

Riktigt, riktigt rolig kväll för min del. På många sätt och vis =D


Jag var gladare än jag ser ut, var tvungen att fokusera mig ^^


Kommentarer
Postat av: clara

"Jag ställer upp på allt" haha :D

2009-10-20 @ 20:17:22
Postat av: Kim

Vad fin du är gumman :)

2009-10-20 @ 20:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0