Regn

Först och främst så måste jag uttrycka min stora besvikelse över svenska folket som gjorde att Jon åkte ur IDOL igår kväll. SKANDAL. I say no more.

Dagen har spenderats på höstmarknaden med Clara, i regnet. Marken var liten och det enda vi köpte var marknadsgodis, sedan satt vi oss på Kulan och tog varsin latte (chai latte för min del). Följde därefter med henne ut på landet för att kolla på de nyfödda kattungarna :) Eftersom jag vet hur jag blir så bad jag Clara innan att påminna mig om att jag inte ska ha nån när vi väl sitter där. Och som förutspått:  "jag vill ha den, och den, och den, jag tar med hela korgen". Nej, det gjorde jag ju givetvis inte, men de var himla söta.

Fick daglig dos av vovve också eftersom jag fick mysa lite med Nellie :) Jag blir ju nästan sjuk av att inte få umgås med dessa fyrfota vänner så ofta som jag vill.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0