Nattinatt

Nu hoppas jag att jag kan få somna utan problem, ska upp vid halv åtta och sedan iväg på loppisrunda med Tina. Hoppas på att hitta billiga krukor/amplar. Ikväll har jag varit duktig och spikat själv på min bokhyllebur som gick sönder i flytten in till sovrummet... Får se hur länge det håller. En egen hammare har jag numera införskaffat åtminstone (35 kr ÖoB). Hör och häpna så har jag även köpt en kaffebryggare idag... De sista två veckorna på jobbet i somras fick jag ju som bekant spendera som en levande död ungefär, och det var då jag började dricka kaffe för att fungera. Vuxenpoäng till mig som numera kan känna "fan vad gött det vore med en kaffe" ;) 149 spänn, som hittat på ÖoB. Den duger gott och väl till mig.

Idol bjöd ikväll på ännu en rysare, som slutade relativt bra då Eddie fick stanna kvar. Tyckte dock att Camilla kunde ha åkt istället för Karolina. Bland tjejerna är Reza min favvo, och när det gäller killarna så tycker jag att alla verkligen är skitbra. Speciellt Calle och Erik om jag måste välja.

By the way. Vad dåliga de flesta av er är på att kommentera ^^

Natt!

Kommentarer
Postat av: Anna

Välkommen till vuxenvärlden! :D

2009-10-10 @ 12:07:27
Postat av: Kim

Nu blev jag förvånad, maria och kaffe. Ja säger detsamma, välkommen :)

Själv gillar jag det mesta, vanligt, latte, espresso.. det kanske du skulle prova :P

2009-10-10 @ 16:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0