Keep me searching for a heart of gold

Från igår eftermiddag tills i eftermiddags så har jag haft hundarna hos mig<3 Vi tog ett gemensamt beslut att häva soff/sängförbudet, så att det blir lite extra mys när de väl är här. Denna nya möjlighet utnyttjades till max. När vi skulle sova så satt Douglas och ylade tills jag gav med mig och lät honom ligga under täcket hos mig. Det är supermysigt när de är här :)

Idag har jag, efter att hundarna åkte hem igen, hunnit med veckans handling i spritbutiken och varit till Marieberg med Kim. Om en stund blir det IDOL.

Under soff-/sängförbud-mötet... ;)


Odåga i dess renaste form :)


Hobbe är mogen och tycker brorsan är jooooobbig :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0