Helg helg helg

Usch, har mått piss hela dagen... Tyvärr är det nog så att solariet vi brukar gå till har för starka rör för mig. Har legat hela natten i plågor ungefär, kliar ihjäl mig. Har bränt mig så jag har fått brännblåsor. Till slut på natten var jag helt febrig och yrade, och trodde jag hade blivit tokig imorse när jag kollade ut genom fönstret och det snöade! Men ja, årets första riktiga snö idag då. Hursomhelst så har jag till följd av detta varit väldigt illamående hela dagen och haft frossa. Imorgon ska detta dock vara som bortblåst, för både dagen, kvällen och natten bjuder såvitt jag vet bara på trevligheter! :)

Dagens dröm
Det blev ju inte mycket sömn natten som var, men en kortare dröm kommer jag ihåg. Räknas till kategorin mardröm. Jag går in till marsvinen och på golvet är det kaos med saker, jag ser att Honeysuckle har rymt och har parat sig med Sam. Honeysuckle ska ju som sagt inte gå i avel mer, och Sam ska aldrig gå i avel eftersom han är blind. Detta känner jag ju är en stor tragedi att det har inträffat, jag plockar upp Sam och ser att han inte har några öron kvar! Plockar därefter upp Honeysuckle och hon har ett av Sams blodiga öron i munnen. Sedan vaknar jag. Vad kan vi utläsa av denna febriga yrande dröm?

Ska sova här nu ganska snart, imorgon bär det av tidigt till Öret för att träffa Anna och göra IKEA och Marieberg.

Kommentarer
Postat av: kim

Hm, jaa kanske att det är någontign som saknas... ett

2009-10-18 @ 21:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0