God natt

Just nu hade jag mer än gärna varit på g iväg till statt... Men istället ligger jag och försöker sova eftersom jag ska upp kl 4. 05.30 bär det iväg till Tina och sedan vidare till Nora och möta upp Anna, därefter till Kallhäll på utställning. Jag ska bara ha med mig Glass-Glass som ska ställas som senior för första gången, har inte en aning om hur det kommer gå. Wish us luck. Tydligen har SVEMUS utställning på samma ställe, intressant att se även hur detta går till (möss alltså).

Jag mår så jävla bra! :) Jag befinner mig precis där jag vill vara.

God natt!

Kommentarer
Postat av: Anna

Underbart att höra att du mår så mycket bättre nu! :) Hoppas det gick bra idag också! :P Kram

2009-11-01 @ 19:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0