Förkyld

Jag är superförkyld =/

Har nyss varit hos bror min och spotify:at och spöat honom i yatzy. Men nu skulle han till Kristinehamn och jobba, så jag är hemma igen. Ska städa lite innan jag ska med och kolla när mamma och hennes lag bowlar. Ikväll när Johan slutar så ska vi ta bilen ut i skogen på älgsafari igen. Igår var vi ute och körde i skogen i Lunedet och lyckades se en katt och en grävling ("en gris! -nej en grävling!"). Tyvärr inga älgar eller vildsvin igår.

Vi tar nog en annan väg idag.


Kommentarer
Postat av: Linnea

2009-10-19 @ 20:09:26
Postat av: Linnea

Nej! Nn måste du bli frisk! Vi ska ju festa på fredag, på?

2009-10-19 @ 20:10:53
Postat av: Phuong

Har Johan flyttat ut?

2009-10-19 @ 22:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0