Dagens loppisrunda!

Vem hade kunnat tro att det var så roligt med loppis? Inte jag i alla fall :) Hittade det jag önskade mig, dvs amplar, och mer därtill! Två amplar (10 kr/st), fyra krukor (5 kr/st), en piedestal (40 kr, skitbra att kamma marsvin på!! Marsvinet på plattan högst upp och kammar m.m på plattan längst ner, perfekt), pocketbok (10 kr), plastbyttor (5 kr/st, ännu en genial marsvinsidé), korg (5 kr, ska agera hus åt mössen) samt muggtermos (5 kr). 115 kr allt som allt, jag var löjligt nöjd efteråt.

Imorgon bär det av med familjen till hufvudstaden, eftersom jag och Johan ska på Green Day i Globen. Vi beräknar vara hemma seeeent på natten eftersom vi inte kommer iväg från Globen förrän närmare midnatt, och därför ska SNÄLLA superallergiska Kim vara hem till mig en sväng och mata mina älsklingar. Tack tack tack.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0