Utställning i helgen

På lördag blir det utställning i Sorunda. Jag anmälde 3 pettar så det blir mycket arbete nu innan helgen... Eventuellt tar jag bara med 2. Imorgon ska jag fila alla tassar och tvätta alla öron, och så får det bli badning och klippning på fredag. Fast på fredag ska vi hälsa på valpen igen, så får se om jag kanske måste fixa ännu mer med marsvinen imorgon. Denna gång ska jag ta kort på vovven, glömde ju det senast, var för upptagen med att sitta och mysa med Douglas (som han ska heta).

Ska åka och handla snart, ska baka Leilas kärleksmums idag. Har inte blivit mycket bakning nu på länge, det kliar i fingrarna ;) Ska göra eget potatismos också, mot Erics vilja, men det skiter jag i =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0