Slutspurt

Ska bli så skönt när allt med c-uppsatsen är klart! För några dagar sedan så fick vi veta att de kanske skulle sära på Anna och mig på opponeringen och att vi eventuellt skulle få opponera på magisteruppsatser! Men efter att Anna skickade ett bestämt mail till en professor (sammanfattat att om de tänkte göra så mot oss så kunde vi inte garantera ett bra resultat på vår egen uppsats eftersom det bara bygger på vår oro) så fick vi ett svar tillbaka att det antagligen fanns tillräckligt med andra som kunde tänka sig göra detta. Varsågoda säger jag!

Det är fan tillräckligt som det är.

Kommentarer
Postat av: Kim

Jag vet hur det känns. Vi sitter flera timmar om dagen med vår b-uppsats. Igår satt vi från 8 och jag kom hem kl 19...

Tufft liv :P

Majister.. shit, ingen press va :O

2009-05-23 @ 15:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0