Seg söndag

Vaknade sent och har antagligen stört min dygnsrytm ganska rejält nu. Well well.

Tänkte sammanfatta helgen lite :) I fredags spenderade jag typ 7  timmar hos Tina. Kollade på alla små bebisar som har fötts den senaste tiden, och hjälpte till att stödmata och massera magarna på två stycken som inte hade kommit igång riktigt med ätandet och bajseriet ;) Hoppas det går bra med dem. Assisterade också vid fårklippning, vilket har resulterat i en REJÄL bonnbränna på höger arm. Ny trend? På kvällen träffade jag Kimpa första gången sedan hon kom hem från London, vi satt hemma hos Viktor och drack lite alkoholhaltigt (med seriös betoning på lite), åt dumle och kollade på bilder från London :) Därefter blev det Wickan och Sahara Hotnights.

Igår var det marknad i stan, inhandlade honung med limesmak, marknadsgodis och en jättemysig kudde! Killarna hade lan här hemma, och jag var på Kims födelsedagsfest. Där bjöds det på massa gott: kladdkaka med grädde, brownies, jordgubbar, drömmar, och nånting med citronsmak som jag inte kommer ihåg vad det hette :S Mums! Drack dock bara pepsi hela kvällen eftersom jag hade feberkänningar och huvudvärk, som jag inte ville förstärka... Men trevligt var det ändå :)

Idag händer inte så mycket. Känner mig fortfarande risig. Måste plugga till tentan på tisdag, och försöka komma igång lite med uppsatsen. Kanske blir det till att åka ut i stugan och äta, och så måste vi handla också.

Dags att sätta igång med andra ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0