Jag är trött...

Snark... Ägnat dagen åt att sitta inne och plugga. Trött i huvudet. Men imorgon kommer Hobbe hit så då kommer jag ju i alla fall ut på promenad. Vi ska gå och plocka gräs till grisarna bland annat. Han ska vara med mig eftersom Dennis och Christina ska åka till Glanshammar och hämta Douglas. Så imorgon kväll kommer det nog en bild på honom här i bloggen. Hobbe är nykastrerad också så det ska bli intressant att se om han är sig lik, hoppas det.

Har väl egentligen inget annat roligt att skriva (som vanligt). Min besatthet när det gäller serier har nu gått över till That '70s Show (jag är lite senare än alla andra...), det går ju två avsnitt varje dag. Jag garvar högt hela tiden alltså, SÅ kul :)

Ska bli skönt att komma iväg i helgen och slippa tänka på uppsatsen, over to you Anna ;) Men hur ska jag klara mig utan dator? :P Självklart kollade jag att det fanns Wi-Fi på hotellet, vilket innebär att man åtminstone kan kolla mailen på iPoden;)


Kommentarer
Postat av: Anna

Va bra Maria! :) Själv ligger jag ju sjuk. :( Hoppas på att febern och förkylningen går över tills imorn bara. :/ Hoppas du får en bra helg i huvudstaden! :) Kram kram

2009-05-14 @ 22:06:46
URL: http://chocchipcookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0