Hello there

Usch vad jag är trött... Har fixat med Bisons, Pewters och Snöbolls tassar, tro mig det är inte lite jobb. Speciellt inte när vissa inte vill samarbeta. Detta innebär alltså fila trampdynorna mjuka, klippa och fila klor. Fasar inför baden imorgon... Bison och Snöboll är monster att bada, ALLT är blött efteråt. Hoppas jag vaknar med bra humör ;) Sista veckan med medicin är det också, men det har gått jättebra för det mesta för de tuttar så snällt på sprutan, inget tvång här inte.

Honey har gått upp 120 gram sedan hon sattes ihop med Ömse, och jag tycker mig känna små bebbar i magen. Det är rimligt eftersom hon blev parad för 4 veckor sedan och har inte brunstat sen dess vad jag har kunnat se. Ängla är det lite segare med, där vet jag inte riktigt hur det ligger till, inga bebbar känns iaf.

Jag har i övrigt kommit in i en period då jag gör mig illa hela tiden. Häromdagen satt jag på en kontorsstol och vägde tydligen bakåt, ramlade baklänges och slog i låret så in i h*lvete. Vilket resulterade i jordens blåmärke ca 1 dm långt. Idag bakade jag en sockerkaka och brände en stor del av tummen på gallret i ugnen, fick sitta med tummen i isvatten i 30 min efteråt innan det ens gick att fundera över att gå vidare i livet. Bara för att ett par saker... Men men, sånt är livet ibland ;)

Kommentarer
Postat av: kim

Haha, låter nästan som om det skulle kunna vara jag som klantat mig. I London sa nån ung kock till mig lite stöddigt, "en bra kock bränner sig inte"

Det håller jag inte alls med om! Det räcker med att vara tankspridd eller okoncentrerad så går det jättebra att bränna sig :P

Lycka till idag!

2009-05-09 @ 15:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0