Gräsplockare

Lite roligt hur "skadad" man blir av marsvinen, kommer hela tiden på mig själv med att tänka "oj, det där gräset ser fint ut", "MASKROSBLAAAAAAAAAD!!!", "undrar om man kan ta lite björklöv här...?" osv osv så fort jag är ute, vart man än är. Alla vi fantaster lider av denna sjuka ;) Är ute i princip varje dag nu med min papperskasse och plockar gräs överallt, folk måste ju tro man är knäpp. Men det går lätt åt en full påse per dag, fast bättre mat kan de ju knappast få. Så vad gör man inte? :)

Tycker det kan bli fint väder igen nu, var ju så härligt när jag satt ute på balkongen och pluggade varje dag. Allting känns mycket lättare med lite sol...

Till helgen blir det Stockholm, och jag lämnar lite motvilligt över ansvaret för marsvinen till min käre sambo, men det ska han väl kunna klara av tycker man :) Får ringa med jämna mellanrum och påminna om när det är matdags. Ska bli kul att komma iväg lite i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0