Första "lediga" dagen denna veckan.

Japp, i måndags och tisdags var det Örebro som gällde. Onsdag och torsdag var jag working woman =) Igår kväll hjälpte jag min tankspridde bror att packa till Ayia Napa. Han är nog på väg till Arlanda nu.

Usch i tisdags när jag kom hem från Örebro fick jag veta Erics morfar hade dött :( Han var verkligen en färgstark man med starka åsikter, lite av en legend här i stan kan jag tänka mig :) Första gången jag träffade honom var för nästan 5 år sedan på hans 80-årskalas och det första han sa var "välkommen in i familjen!", och varje år på våren så hade han alltid en föreläsning om att det är jätteviktigt att ha solglasögon på sig, "annars får man starr". Väldigt ledsamt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0