Uppsats-PM

Det går sakta men säkert framåt... Imorgon ska jag hem till Anna igen och då måste vi bli klara för det ska skickas in imorgon kväll eller torsdag morgon. Vi blir helt säkert färdiga i alla fall, det har jag (vi) bestämt. Idag satt vi några timmar på universitetet och skrev, samt lånade metodböcker. Hoppade in i duschen så fort jag kom hem så att jag skulle kunna fortsätta skriva så snabbt som möjligt. Efter duschningen så tänkte jag att jag skulle lägga mig på sängen i en minut och vänta tills deon hade torkat (vet inte hur ni andra gör, men jag kan bara inte ta på mig en tröja om inte deon har torkat innan, obehagligt), vaknade två timmar senare! Vad hände liksom? Visserligen är jag väl aningen piggare nu än vad jag hade varit om jag inte hade sovit, men men...


Kommentarer
Postat av: kim

Haha vem bryr sig! Olika, jag tar oftast på mig efter jag tagit på mig tröjan!! :)

2009-03-18 @ 20:56:40
Postat av: Phuong

Are we still on for saturday? :P

2009-03-19 @ 22:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0