Update

Igår hämtade jag hem Honey från mamma och pappa, sedan klippte jag ner Ängla. Usch vad jobbigt det var, nu har jag ingen att rulla och fixa i ordning inför utställning. Änglas glädje när hon fick flytta ihop med Honey gjorde det dock mindre jobbigt :) De är redan bästisar. Pewter höll på att få slag därute också först, blir många att uppvakta. Ärligt talat så är det faktiskt mig han uppvaktar mest, min lilla prins.

Imorgon bär det av till veterinären i Örebro, har fått Johan att ta ledigt så han kan följa med och kolla skyltar. Jag och mitt lokalsinne ni vet. Ska skriva lite mer om anledningen till detta besök imorgon, men det blir definitivt en dyr historia om proven visar positivt. Vi talar fyrsiffrigt, och inte ett lågt sådant.

Så fort jag har blivit godkänd uppfödare i SMF så ska jag skaffa en annan blogg där jag kan skriva om marsvineriet, men tills dess får ni stå ut. It may take a while.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0