Ska strax sova

Nu har jag kollat klart på Gossip Girl säsong 1. Fan att det var tvunget att sluta sådär....cliffhanger-aktigt. Förhoppningsvis har jag tillgång till säsong 2 imorgon :)

Och lite trevlig information. Ikväll blev vi tvungna att tömma Sams böld igen, jag som trodde att det hade läkt ihop ganska fint. Det ser dock inte infekterat ut eller så, så jag tror det kommer läka ganska snart bara man håller efter det. Han är jättepigg och tjurig som vanligt så han är ju inte värre sjuk än att han antagligen har lite ont. Det märks i alla fall att han får ont när man trycker på, men han verkar smart nog att förstå att vi hjälper honom, annars skulle han nog bita ifrån (han har en tendens att bita en löst i händerna om det inte passar, dock gör det varken ont eller går hål). Denna herrn är väldigt bestämd nämligen :)

Nu ska jag sova, har så mycket som måste göras imorgon att jag inte vet vart jag ska börja...




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0