Kort inlägg

Ikväll blir det Let's Dance, vin och en göttpöse från Nöjesbutiken med Eric. Vi funderade på pizza också, men det kanske är att ta i ;) Vi får se om Eric lyckas övertala mig, det finns ju alltid sallader också. Idag har jag legat i med tvättning, dammsugning och golvtorkning. Just ja, jag har ju städat marsvinsburar och diskat ett berg också. Men ärligt talat så har faktiskt min nya dammsugare förändrat mitt liv, jag älskar den! Det är en fröjd att dammsuga numera. Snygg är den ju också, jag får nog börja matcha den med mina rosa pumps ;)

Tim är här på besök nu och verkade få en smärre hjärtattack när han fick se alla marsvin. Han trodde mig inte att det fanns sju stycken först, men han fick räkna dem själv :) Han har ju liksom varit här förut, har han varit blind då eller? ^^ Han kanske inte har märkt dem förrän nu när han kom hit mitt i städningen.

Fan, nu babblade jag på igen som alltid i mina blogg-inlägg. Det skulle ju bli kort!

Kommentarer
Postat av: Kim

Haha, typiskt Tim!

2009-03-15 @ 12:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0