Icke effektiv

Idag har jag inte varit så effektiv som jag hade tänkt mig. Ska sitta en stund till med min rest på ex.uppgiften, men hinner nog inte bli klar förrän imorgon.

Imorgon ska Eric släppa av mig i stan strax innan 6, sedan ska jag hämta Hobbe och gå med honom hem. Lite hundbesök är aldrig fel :) Då kommer jag ut lite också. Dessutom motiverar det ju till att gå upp tidigt så att jag kan sitta och plugga mellan promenaderna. Perfekt :)

Tycker det är så himla jobbigt detta med ringormen, speciellt detta med att vänta som sagt! Är det ringorm så kommer Ängla vara nära gränsen till för gammal för att få sin första kull. Hon har jättetrevlig stam så det vore ju väldigt synd om det inte blev något... Dessutom finns det en möjlighet att hon är texelbärare. Inte mig emot. Med Honey är det dock ingen brådska, den damen kan behöva banta nämligen. Men med Ängla så har jag jättetrevliga planer, efter denna eventuella tråkighetsperiod. Något att se fram emot :) Men jag tänker inte berätta vad det är förrän allt är klappat och klart. Känns som att det betyder otur ;)

See you later alligator.

Kommentarer
Postat av: Anna

I´ve got some news..men du är ju hopplös att få tag i på msn..bara loggar ut när en annan loggar in. Vad är det för stil? ;) Men vi hörs kanske imorn då...eller inte. :P

2009-03-12 @ 00:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0