En torsdagkväll

Idag har Hobbe varit här, gick i en timme med honom imorse vid 6, var tvungen att lägga mig under täcket igen när jag kom hem eftersom jag hade missbedömt hur kallt det skulle vara ute. Men framåt lunch började det faktiskt kännas som vår i luften :) Inte helt fel. Det är så mysigt att ha hund hemma, dessutom så har det uppstått kärlek mellan Hobbe och Honey ;) Hobbe bryr sig inte om något annat marsvin men så fort han får se Honey så viftar han på svansen och står vid gallret och tittar, och hon kommer fram och sätter framtassarna på gallret och tittar hon med. Så söta.

Ikväll ska vi nog titta på Benjamin Button, den verkar vara skitbra. Väntar också på att få höra från Anna hur Män som hatar Kvinnor var! :) Jag spenderar egentligen way too much time framför dator och TV, får skylla på att jag är mediestudent. Det är helt enkelt i studiesyfte, man kan ju t.ex se på days ur diskursanalytiskt perspektiv eller? Så måste det vara, omedvetet. Men ärligt talat så har jag faktiskt blivit aningen skadad analytiskt av denna utbildning. Man kan ju inte titta på nånting utan att börja analysera allting. Men det kanske var vitsen också med utbildningen :)


Kommentarer
Postat av: Phuong

Jag har sett Benjamin Button filmen, ganska bra faktiskt :) Men Cate Blanchett stör mig så otroligt..eller det kanske beror på hennes karaktär i filmen..^^

2009-03-12 @ 22:25:23
Postat av: Kim

Bra film, såg den här i london :)

2009-03-13 @ 17:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0