En otroligt bra dag! :)

Idag har jag fått otroligt goda nyheter!

Vi har inte ringorm!

Jag är så himla glad =D Känner mig så otroligt lättad, kan inte ens beskriva hur mycket detta har tyngt mig. Jag är ändå glad att jag har den här erfarenheten med mig, nu är jag mer beredd än ifall allt skulle gå bra i 10 år för att sedan gå åt skogen. Nu har jag lärt mig en läxa, vilket innebär att jag kommer tänka efter lite mer hädanefter. Jag har till och med frågat efter "a second opinion", och fick till svar att jag kunde lita på resultatet. Jag känner mig äntligen övertygad. Nu kan jag gå vidare!

:)
:)
:)

Kommentarer
Postat av: Anna

Va bra! =) Men betyder det att du inte hakar på ut nästa helg då? :(

2009-03-20 @ 14:23:35
URL: http://chocchipcookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0