BIS (best in show)

En rolig nyhet, Bison vann hela petfinalen i Linköping och blev alltså BIS pet 1, han fick en stor rosett, en foderpåse (Lottie), en stor vattenflaska och två förpackningar med diverse godis. Av alla 35 anmälda pettar så hade han charmat domaren mest med en massa pussar :) Pet-klass är alltså keldjursklass, där bedöms personlighet renhet och temperament kort sagt. Jag var ju såklart jättestolt för hur ofta händer det att man kammar hem hela skiten liksom ;)

Sedan uppdagade sig också mindre roliga grejer... Det bär i alla fall av till veterinären i Örebro i veckan, och jag hoppas på att det inte är det jag tror det är. Mardröm. Tänker inte hålla på och skriva om det mer förrän jag vet mer.

Imorgon ska jag klippa ner Ängla, det kommer inte gå bättre på utställningarna nu, så hon kan lika gärna flytta ihop med Honey nu :) Det blir de nog bara glada av.

Om ni går hit så kan ni läsa en artikel om utställningen i Linköping. Tryck på "se alla sju bilder" och längst ned finns Ängla med på bild. Hon är alltså det långhåriga marsvinet med mest vitt, dessutom är min klänning och min hand med i bild ;) Vinna BIS pet och vara med i tidningen på en och samma dag, hoppas det inte stiger mig åt huvudet ^^


Kommentarer
Postat av: Phuong

Grattis!! ^^ Eller vad man nu säger ^^

2009-03-02 @ 19:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0