Bageri

Idag har jag drivit ett bageri här hemma, har bakat hela 60 hönökakor! Jag var ju ovetande förstås, reflekterade inte över den stora degen förrän jag var ifull gång med att ha in kakorna i ugnen, så nu har vi hela frysen full vilket ju i och för sig är bra :) Jag gjorde dem runda, ungefär som tekakor.

Tiden går segt nu när jag väntar på resultatet på ringormsprovet...Det har inte ens gått en vecka, och det skulle ta tre. Jag vill veta NU.

Anyways, imorgon blir det till att läsa in sig på lite litteratur och olika artiklar inför C-uppsatsen. Nästa vecka ska uppsats-PM:et in. Anna och jag har dessutom bestämt oss för att skriva uppsatsen på engelska, duktiga som vi är. Uppsatsen kommer bli så sjukt intressant! Dessutom har vi en asbra, simpel titel. Ja, vi är helt enkelt genialiska.

Förresten, på tal om annat, så hittade jag min förlovningsring idag! Den kom ju liksom bort i flytten och har saknat den. Den är ju tyvärr aningen för liten, så jag tänkte åka in till stan någon dag och kolla om man kan göra den större på något sätt, det måste väl gå? Jag vägde ju liksom några kilo mindre för 4 år sedan. Suck.....

Nu blir det lite Gossip Girl istället, har bara två avsnitt kvar på säsong 1 =/

Kommentarer
Postat av: Anna

JA!! Vi är så grymt smarta! Arbetet kommer att bli så jäkla bra! :):) Sen räknar jag med att vi öppnar en firma o blir stenrika som du sa. ;)

2009-03-10 @ 23:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0