Aj

Det är så konstigt att ryggen inte ger sig, fick ju ryggskott några dagar innan Valbo-utställningen (7 mars), när det var på väg att bli bättre så fick jag ännu ett ryggskott (!) för någon vecka sedan. Kan ju knappt sova på nätterna =/ Men det blir ju värre såklart när man ligger still och blir stel... Hoppas det går över snart.

Igår spenderade jag ca 4 timmar hemma hos Tina och pratade marsvin, tiden flyger ju iväg. Så det ser väl ut som att nästa utställning blir i maj för min del... Vad ska jag göra hela april? Men jag har lite annat skoj på gång som jag hoppas blir av, som jag kan ägna mig åt under tiden. SM (Svenska mästerskapen) blir i år i Dingle som ligger i Bohuslän, 4-5 juli. Årets händelse såklart, och eftersom det är 25 mil dit så blir det övernattning också. Trevligt att Honeysuckle's uppfödare samt hennes man (från England) är BIS-domare vid detta tillfälle. Ser verkligen fram emot detta! :)

Idag har vi inte haft varmvatten eller värme sedan 8.30, vaknade 8.15 och hoppade in i duschen i panik. Men jag hann ;) Har städat samtliga burar idag också, ett evigt jobb... tar minst 1 timme varje gång, om inte mer. Men det är ett roligt jobb detta också :) Call me stupid if you want. Dagen har också bjudit på goda nyheter.

Och dagens goda gärning: Jag hjälpte min gamle granne som ringde på dörren att öppna en lättölsflaska ;)

Kommentarer
Postat av: Kim

Haha!

2009-03-24 @ 20:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0