Tillbaka

Har inte haft tid att blogga nu på ett tag. Snart kommer nog dock en bildbomb dyka upp eftersom mycket bilder har tagits på sistone. Har ju inte visat bilder från mammas och min minisemester i Stockholm. Sedan hade vi studentbalen med snyggaste paret Niklas och Linnea :) Och inte minst så tog dessa två och lillebrorsan Johan studenten här i dagarna, vilket jag givetvis har en massa bilder ifrån. Man blir ju nästan lite rörd över att återuppleva den här dagen (studenten alltså).

Har bara en vecka "ledigt" kvar nu innan jag börjar jobba, vilket jag kommer göra hela sommaren sen. C-uppsatsen ska fixas i sommar också. Känner verkligen absolut inte för att återgå till skolan igen i höst... Jag skulle ge allt för att få jobba istället. Ett jobb som man inte tar med sig hem... dvs, när man går hem för dagen så är det privatlivet som gäller och inget annat. Inte som det är med studierna= även om du inte pluggar just för tillfället så går du ändå och tänker på det och oroar dig. Nu blev ju detta inlägget lite tråkigt... 
 
Jaja, nu blir det sängen i alla fall... Om det nu går att sova, låg nämligen kvar i sängen och kollade på Rasmus på luffen till långt efter lunch idag eftersom Eric kopplade in tv:n i sovrummet igår. Räckte med att se regnet utanför så hade man inte så bråttom upp, jag slår vad om att det blir en kanonsommar så fort jag börjar jobba!

Snacka om positiv ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0