Äntligen är det över...

C-uppsatsopponeringen är över... Vi fick underkänt men jag känner mig så lättad. Var nog redo för mentalvård där ett tag ;) Det var ju inte det roligaste man har varit med om att sitta där och bli "förlöjligad" inför en massa människor, men det är smällar man får ta. Kände mig rätt avstängd ändå. Nu känns allt mycket bättre! Vi får ha sommaren på oss att fixa detta, det är ju trots allt en intressant uppsats i grunden, allt blev bara så fel i slutet.

På torsdag åker Eric till Riga och stackars jag är ensam tills på lördag =/ Fredagen får i alla fall ägnas åt förberedelser inför utställningen i Valbo på lördag. Är det sant att jag kan börja leva mitt liv igen? (go to hell c-uppsats). Tråkigt att vara ensam hemma... Hoppas det blir fint väder så man kan vara ute lite i alla fall.

Någon dag måste vi åka till Marieberg också och handla studentgrejer och så måste jag ha nån ny klänning till studentfesten också :) Hoppas årets studenter får en lika fin dag som vi hade. Senaste rapporten från Ayia Napa är att Johan och hans kompisar, istället för en vanlig taxi, tog limousin dit de skulle äta (!). Jaja, man ska väl passa på :)

Kommentarer
Postat av: kim

Haha, jaa badar man i pengar kan man ju ta en limosin istället ;)

Fan va gött att bara jobba! No more school!

2009-06-02 @ 18:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0