Utställning i Trollhättan

Jag ska nog inte skriva mina sanna känslor idag, väntar nog tills irritationen lagt sig. Kort sagt så strök jag Pewter, Bison fick 90 p i pet och blev 4/8 i sin klass. Ängla blev 4/5 i ras. Vissa domare................ I won't even go there.

Orättvist
Subjektivt
Partiskt

Men men, sånt är livet. Skit samma att jag har en toppenalpaca och har kämpat ihjäl mig med hennes päls. Fine. Jätteroligt.

Hoppas detta var en engångsföreteelse.

Nu blev det kanske lite argt mellan raderna ändå, men nu räcker det. Finns inget att göra åt saken.

Revansch i Linköping snälla ^^

Kommentarer
Postat av: Kim

Antar att det inte gick så bra :/

Var de orättvisa?

2009-02-01 @ 11:42:06
Postat av: anna

du vet att dina marsvin är så fina!!! Jag höll på dig, och den där danskan vet inte hur ett fin alpaca ska se ut! Var med vid Pet...och jag kan bara säga att du vet hur man preparerar ett marsvin för utställning! Jag blev f-bn att domare inte vill se långhåriga högre i pet klasser...Din lilla gosing var perfekt, vad mera krävs egentligen för att gå till final?? Hoppas allt är bra med dig, och du, tappa inte sugen för att vissa dömer knepigt det viktigaste är att vi vet vilka fina djur vi har, eller hur? =)

Kram anna

2009-02-02 @ 23:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0