Snart helg!

Imorgon är jag ledig :) Gött mos, även fast jag ska plugga hemma. Det är ändå skönt att gå hemma och dra sig och slippa att åka till universitetet ibland.

Igår gjorde jag första behandlingen på Honeysuckle och hennes unge Acacia (tror jag hon heter). Det var minst sagt ett projekt att skrubba hela buren med galler i virkon. Virkonpulvret blev dock knallrosa i kontakt med vatten så det gjorde mig på lite bättre humör. Och sebacil luktar ju apa, och det fick jag doppa de stackars grisarna i, men de var så snälla så ändå. Senaste rapporten från mamma är att Honey har börjat tröttna på sin unge och vill vara ifred ibland. Men vem klandrar henne? :)

Dennis ringde för övrigt för en stund sedan och undrade om jag ville ha Hobbe på eftermiddagen imorgon och det passar ju utmärkt eftersom jag är hemma imorgon och pysslar med marsvinen som ska med till Trollhättan på lördag. Då kommer jag finally ut på långpromenad också.


Idag har jag haft jordens abstinens eftersom jag missade DAYS men som tur är så får jag se det igen imorgon =D Jag behöver vård alltså.



John Black med sin ökända "snygg-min" ;)
Minen heter bara så, det är inte jag som TYCKER :)

Kommentarer
Postat av: clara

haha du borde ha en spärr lr nåt på din tv så den stänger av sig när det är days ;)

2009-01-30 @ 14:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0