Snaaaark

Jag är trött. Håller på och pluggar som en tok inför tentan på tisdag. Hoppas verkligen att jag kan få klara av den.

På måndag börjar C-kursen, som jag faktiskt ser fram emot (!). Och det är ju tur det :) Såg på schemat idag att det inte var så värst långa föreläsningar, det passar mig perfekt för det är ungefär 2 timmar som min hjärna orkar lyssna ;) Testa litteraturvetenskap med 4 timmar per gång, då blir man snurrig.

Idag har jag med viss möda badat Ängla, är lite sent ute men hoppas det blir bra ändå. Imorgon blir det Pewters tur, jag har hört att rakt hår inte tar lika lång tid att föna som det lockiga så det hoppas vi på :) Tog fan en timme idag att bada/föna Ängla... Fast då är en liten olycka inräknad också, precis när jag hade fönat klart så bestämde sig Ängla för att hon var tvungen att gå på toa=börja om med hela släpet. Så kan det gå.

Idag har jag också bestämt att vi förtjänar en göttpöse från Nöjesbutiken, fortsätter med mitt nya liv imorgon. Man måste ha ledigt ibland också ;)


Tänk, mitt blonda hår, när det var du och jag mot världen <3
Haha ;)

Kommentarer
Postat av: Phuong

Jag höll på o svimma när jag såg mitt schema -_- Slutar som senast kl 18.00 -__- !!

2009-01-16 @ 23:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0