Plugg och nyårsrevy

Idag ägnar jag mig åt att plugga inför tentan... Har badat Pewter också, och han var ju en dröm jämfört med de andra lockiga lilleputtarna. Detta gick ju som på räls. Eric har assisterat vid marsvinspedikyr också (stackarn ;)), ibland måste man fixa med förhårdnader och sånt och fila de små tassarna :)

Ikväll ska mamma och jag på nyårsrevyn, vilket kan börja räknas som tradition nu tycker jag. Och har man den humorn så brukar det ju alltid vara roligt :) När jag kommer hem ska jag fortsätta plugga och senare agera taxi till Eric och co på natten. De ska nämligen fira herr Eklöv som fyller år på måndag.

Någon annan som har märkt hur svårt det är att köpa en liten godispåse på Nöjesbutiken? De där påsarna är inte att leka med ;)

Kommentarer
Postat av: Phuong

Efter en noga research så visar det sig att jag inte behöver köpa en enda jääävla bok till delkurs 1 och 2, och resten av kursen om jag har tur :P Görre! ; Aahh...just det...Herr "Eak-Leaf" fyller ju år snart..;P Jag visste inte att du hade lite japanese i dig maria ;)

2009-01-17 @ 17:02:57
Postat av: kim

haha! skoja inte. Priset på en påse därifrån brukar ligga runt 79 spänn ^^ Men fa fa liksom! Godis är ju för gött ^^

2009-01-17 @ 17:53:19
Postat av: Linnea

Ända gången jag lyckats är när jag bara haft 20 kronor att handla för. Man vill ju inte skämma ut sig om man tagit för mycket och inte kan betala för det :P

2009-01-18 @ 12:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0