Kallt

Idag är det riktigt kallt ute, och kallt inne också. Elementen är i bött som en säger (om man är karlskoging). Höhö. Ska försöka ägna några timmar åt att plugga nu, ska ge järnet och fixa de två omtentorna som jag har snart. Har egentligen en hemtenta tills den 9:e, men jag ska ringa till studievägledaren och fixa så att jag kan göra den vid ett senare tillfälle. Om jag klarar omtentorna så bör det inte bli några problem med CSN i alla fall. Känns som att det är viktigast att få dem avklarade, så att jag kan ägna mig åt MKV C fullt ut nu... Kanske man kan skriva hemtentan över sommaren?

Fy vad det kändes illa att inte få åka iväg igår... Ska försöka komma iväg till Trollhättan och Linköping istället nu i januari/februari. Jag har ju både Ängla och Pewter att ställa i ras, och den möjligheten finns ju inte för alltid. Well, nu återgår jag till pluggandet.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0