Ingen rubrik

Idag har jag fortfarande ont i mina (stackars) öron, men tror det börjar gå över. Har ont i huvudet nu istället ;) Imorgon måste det vara bra igen för då ska jag in till Örebro och jobba med en uppgift som vi fick idag. Har ju inga böcker :( Hoppas vi hittar några på biblioteket.

Idag när jag vattnade blommorna så såg jag att någonting skuttade runt nere i jorden. LÖSS! Ringde i panik till mamma och frågade om de kunde hoppa över på mig och marsvinen. Haha :)

I övrigt så har jag dammsugit hela lägenheten, diskat och städat åt Ängla och Putte. Man kan ju inte bara sitta still hemma om man inte har något att plugga på. Rastlös. Förutom Days-tiden som är helig då såklart ;)

Ibland är inte nyheter nyheter egentligen, man tror det men när man tänker efter så är det inte det. Att om man hade lagt ihop två och två och tänkt lite längre så hade man kanske fattat? Eller så hade man fattat men inte fattat det själv? Jag har i alla fall blivit ännu mer övertygad om vad jag aldrig ska göra. Alltid lär man sig något. Ni som känner mig vet vad det är jag brukar säga att jag aldrig ska göra :)

Idag hade Eric köpt med godis efter jobbet och bestämt att vi ska kolla på nya Bond-filmen ikväll :) Jag som inte gillar godis^^ Vi ska ha filmkväll ikväll eftersom vi ska till Niklas på fest imorgon. Passar bra eftersom jag inte har något som jag måste läsa idag.

Ska fortsätta kolla på Försoning nu (JAMES MCAVOY!!!!) och sen ska jag laga mat och väcka Eric som ska sova till sju. En helt vardaglig dag, which I like :)

Kommentarer
Postat av: Kim

Ahaa, blev det ingen fest? Eller fatta jag fel dag. Mötte ju dig och Eric idag vid kronhallen och du sa att du inte skulle göra någonting^^

2009-01-24 @ 22:08:32
URL: http://kiimpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0