Helgen som varit

I fredags fyllde Linnea år (grattis!!) så det var fest hemma hos Niklas. Riktigt trevligt faktiskt, även fast vi begav oss hemåt tidigt. Man ska väl sluta när man är på topp? :) Dessutom var det ju helt underbart att vara funktionell dagen efter.

Igår kväll hade jag filmmaraton ensam hemma när Eric var i studion. Ibland är det ganska skönt att bara vara ensam också. Så jag kollade först på en thriller som var okej, och sen såg jag Last king of Scotland. Den har gått på canal plus i evigheter men har inte brytt mig om att se den förrän igår när jag läste att James McAvoy var huvudrollen i den. Alltså han är ju helt fenomenal, vad mer kan jag säga? Och filmen var ju helt otrolig, fattar inte hur jag har kunnat strunta i att kolla på den. Hur skulle jag någonsin kunna leva utan Canal plus? =D 

Nu ska jag plugga.. imorgon bär det av till Örebro igen. Blir nog en heldag skulle jag tro. Har bestämt mig för att köpa månadskort på bussen igen. Jag ska se jävligt arg ut när jag betalar. De har höjt priset igen, det är helt galet dyrt. Skulle man inte ha rabattkort så kostar det 69+69+20+20 kr att ta sig till universitetet. Länstrafiken borde skämmas!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det borde dom verkligen! Länstrafiken sucks! Oj, grattis i efterskott till Linnea ^^

2009-01-25 @ 22:31:44
Postat av: Kim

Va?!! kostar det 69 kr att åka buss till öret nu? Shit, alla kommer ju typ sluta åka :S

Jag har inte åkt buss dit sen vi slutade gymn.. så dyrt :/

2009-01-28 @ 15:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0