...

Något som känns jävligt bra är att jag har ägnat veckor åt att plugga till tentan imorgon, jag får betala över 100 spänn för att åka in till Örebro, jag kommer vara skittrött och har fått utstå skolångest i allmänhet när jag ändå vet att jag inte kommer klara tentan imorgon. Jag har läst allting flera gånger. Jag vet vad alla verk handlar om. Men jag vet också hur litteratursnubbarna formulerar sina frågor. Alltså är det kört.

Bland mitt livs största misstag var att välja Litteraturvetenskap.

Medie- och kommunikationsvetenskap C började dock idag och det kändes roligt. Kommer bli en hård kurs men säkert väldigt intressant. Känner mig aningen mer motiverad till det måste jag säga.

KAN BARA ETT MIRAKEL SKE SÅ JAG KAN FÅ KLARA TENTAN IMORGON???? PLEEEEEASE!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kommer att klara det galant :) Lycka till imorn! Kram

2009-01-19 @ 20:04:45
Postat av: Anna

Det va jag som skrev det där förra inlägget..:)

2009-01-19 @ 20:06:14
Postat av: Phuong

Du kommer att klara det! :P

2009-01-19 @ 20:45:17
Postat av: clara

hoppas det gick bra nu! :)

2009-01-23 @ 12:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0