En helt vanlig tisdag

Tråkigt att det bara var en enda person som hade någon åsikt angående djurförsäljning. Men roligt att höra vad Kim tyckte och tänkte om detta (din långa kommentar kom visst fram). Kul att någon svarade i alla fall :)

I övrigt så letar jag texelhane för fullt till Ängla. Letade upp Snöboll och Bisons pappa Peter Pan, men han hade dessvärre blivit stulen :( En sådan fin hane... Tråkigt för ägaren. Så, där tog det åter stopp igen. Men kanske får jag snart goda nyheter om allt går som jag vill. Tänker inte skriva om det förrän jag vet säkert.

Nu kommer Eric snart hem, och då ska vi städa ut julen. Jag har svårt att skiljas från min julgran som knappt har börjat barra än (!), köpte den en vecka innan jul och den är fortfarande lika fin <3 Kanske kan jag få ha den kvar en stund till ;)

31 januari bär det av till Trollhättan på utställning. Ska samåka med Tina, Elsa och Anna. Blir fullt i bilen med andra ord :) Kul med trevligt sällskap när det är en bit att åka.

Nej nu måste jag fortsätta städa undan lite... Sedan fortsätta plugga. Har kommit underfund med att jag aldrig ska/bör läsa historia heller ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0