Är det kallt eller?

Fy vad kallt det är här inne! Återigen gick jag upp 05.30 och följde med till Björkbornsporten för att gå hem. Ganska uppfriskande med en liten promenad sådär på morgonkvisten ;) Börjar gilla min nya livsstil, tycker själv att jag är ganska duktig eftersom jag absolut inte på något sätt är en morgonmänniska, snarare nattmänniska.

Men jag fryser nästan mer nu när jag är inne än vad jag gjorde ute :( Ska försöka plugga fram till lunch nu, så slipper jag sitta med det så mycket ikväll...

Igår pratade jag med Anna på telefon för första gången på en evighet! Måste ha varit i typ juni senast om jag inte minns fel...? Längesedan i alla fall :) Nu är hon hemma i Sverige igen och ser lika mycket fram emot C-uppsatsen som jag gör, höhö :) Skönt med ett bekant ansikte på universitetet igen. Phuong ser man ju aldrig ^^

Kommentarer
Postat av: Phuong

Hihihi...vi pluggar ju vid olika institutioner :P Men vi lär nog ses mer när den nya kursen börjar :) Engelska A =/

2009-01-08 @ 11:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0