Utmaning

Jag har blivit utmanad av Nina!

Regler: Bloggaren skriver 8 fakta/(o)vanor om sig själv. Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/(o)vanor. I slutet av inlägget skriver du 8 personer som du utmanar.

1. Jag är otroligt pedant. Kan inte gå en dag utan att städa, har bacillskräck och måste ha rent kring mig.

2. Djur är det bästa jag vet, så fort jag har slutat plugga och har jobb så blir det vovve utöver marsvinen såklart.

3. Jag har väldiga sömnproblem, där själva insomnandet är problemet. Hur trött jag än är så ligger jag oftast minst 2 timmar och bara stirrar i taket.

4. Choklad är min stora last.

5. Jag tittar på Days of our Lives så ofta jag kan, ohälsosamt mycket skulle kanske vissa säga ;)

6. Jag är (fortfarande) ett stort Harry Potter-fan, föredrar böckerna över filmerna.

7. Jag har ganska bra självkänsla, men skitdåligt självförtroende.

8. Jag är väldigt höjdrädd.

Jag utmanar den som känner för det och som inte redan har antagit denna utmaning ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0