Uppesittarnatten avklarad

och Blink 182 har härmed officiellt gjort comeback. Wooooohoooooo :)

Niklas, Linnea, Martin och Micke kom hit ca kl 1 inatt med pizza. Sedan satt vi hela natten och glodde på Grammy Awards och åt chips och godis och drack cola såklart. Eric åkte iväg vid halv sex till jobbet typ, sedan somnade alla förutom jag och Linnea (som vaknade efter att ha sovit sig igenom typ hela galan) ;) Nu har de precis åkt iväg till skolan. Haha, mysigt värre ju med sleepover utan sömn. I alla fall inte sömn för mig. Fan vad allt är roligt sådär på natten när man är övertrött, tycker jag skrattade en hel del faktiskt :) Vi hann med att kolla på Vänner och Vakna med the Voice också.

Nu ska jag ta itu med disken som blev, blev inte så himla mycket ändå. Och Niklas som jämt är så väluppfostrad tog med och slängde allt skräp :) Funderar på att ta en promenad sen. Återstår att se.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Det va mysigt :) men ja var trött ;)

2009-02-12 @ 15:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0