Svar på kommentar :)

Det ska mycket till att jag tappar suget för utställningarna och mina små gosungar :) Blev nästan ännu mer sporrad till nästa utställning av denna domare. I'm gonna prove her wrong, om inte med Ängla så med kommande alpacor. Mitt liv ser ungefär ut såhär:

1. Marsvin och utställningar
2. Tiden däremellan


;) Jag är med andra ord väldigt väldigt insnöad. Bara för att förtydliga ifall någon tror att jag har tröttnat.

P.s Anna D, ni har minst lika fina grisar som jag :) Måste absolut följa med Tina och hälsa på er snart. Och så vet du ju att det inte handlade enbart om att MITT marsvin inte fick cert, utan att det handlade om att ingen fick. Till exempel Tinas Ängla och Elsas texel. Det blir nog bra i Linköping, det kan ju knappast gå så mycket sämre ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0