Städdag

Idag har jag varit duktig igen och städat alla burar, diskat ett berg och dammsugit. Imorgon ska jag nog tvätta... Har hunnit med att bada Frodo också inför Linköping. Tar Snöboll och Ängla imorgon.

Vet ej förresten om det är någon idé att visa Ängla i ras, hon börjar bli ganska sliten i pälsen nu, och då främst i benan. Fan att jag inte flyttade den en aning åt sidan när jag rullade, det är lätt att vara efterklok. Grämer mig än över att vi inte kom iväg till Kista, då hade jag kanske suttit här med en champion nu :'( Men men, det viktigaste är ju att JAG vet att hon är jättevacker, och ännu viktigare att hon är ett mycket trevligt marsvin som jag är glad över att jag fick chansen att köpa.

Igår avklarades den sista behandlingen av Honey och hennes unge, nu bör de vara fria från static. Får avvakta ett tag till och se sen. Så noga som jag har varit med att tvätta buren samt tillbehör med virkon så skulle jag bli förvånad om det inte var borta.


Får hoppas att mor och far släpper ifrån sig Honey sen, misstar jag mig inte så verkar de ha tagit henne till sig ;) "Min lilla kärlek" kallades Honey av pappa igår, och det verkar ju i alla fall inte tyda på ogillande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0