Natt

Tror jag ska sova nu. Har pluggat på riktigt bra idag. Examinationsuppgiften består i att göra en samtalsanalys av valfri talk show (live), och jag har valt ett avsnitt av Montel Williams Show som handlar om asexualitet. Tror det var ett riktigt bra val. Nu känns det som att det finns hopp om att slippa stark pluggångest om några dagar :) I övrigt så är det officiellt min födelsedag nu, men jag har inte riktigt ställt in mig än, det är ju inte på riktigt förrän man vaknar. Eric har något lurt på gång... Undrar vad han har köpt? Det är extra roligt med såna här dagar när man inte har önskat sig något speciellt :) Bäst med överraskningar.

Tog inga kort på bakverken idag, får bli imorgon istället. Men måste säga att jag är jävligt stolt över min morotskaka, skit samma att det är Leilas recept liksom ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0