Min födelsedag :)

Åh vilken bra födelsedag :) Började lite segt eftersom jag var ensam fram till halv tre, men sen blev det roligare. Vid 18 kom min familj och familjen Andersson på kalas, så jag äntligen fick bjuda på allt jag bakat, tror de flesta rullade hem.

Av Anderssonarna fick jag en:

Har önskat mig en sån länge! =D

Av min familj fick jag:
Nya Hugo Boss parfymen
En jättestor hoya (me like!) med hög kruka
Kökshandduk och grytlappar av Johan
Pengar och tulpanbukett av mormor och morfar

Orkideé av Hobbe (duktig hund)


Ikväll ringde även min dagpappa (som jag hade när jag var liten såklart) för att gratta och det var överraskande :)

Jättebra dag, imorgon blir det mer kalas ;)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Den var mycket snyggare i verkligheten ;) grattis :D

2009-02-21 @ 18:33:42
Postat av: Kim

Men du. Jag ville ju se bilder på allt gott??

2009-02-22 @ 17:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0