Ledigt tills tisdag =D

... Eller "ledigt" rättare sagt, jag behöver inte åka till Örebro i alla fall :)

Hade workshop idag i 3 timmar, fan vad vissa kan prata läääänge alltså ;) Men jag överlevde ju hela grejen som tur var. Än så länge inget som släpar efter. Städade alla burar när jag kom hem och resten av lägenheten, jobbigt att vara pedant.

Tror det är dags att börja ta spånbristen på allvar, har inte kommit iväg än till Granngården. Måste höra med dem hur det ser ut framöver. Och Linnea, jag tror inte du vet hur mycket marsvin äter, känns som att det var flera år sedan ditt hö tog slut :P Men det var skitbra så länge det varade, typ obegränsat med hö är aldrig fel.

Nu ska jag göra stuvade makaroner. Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0